Інсульт. Інфаркт. Телефонуйте - 103 !

ГоловнаНовини → «ВДЯЧНІСТЬ ПАЦІЄНТА - ЙОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД НАШОЇ РОБОТИ!»

«ВДЯЧНІСТЬ ПАЦІЄНТА - ЙОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД НАШОЇ РОБОТИ!»

Новини лікарні    31 Серпень, 2015
«ВДЯЧНІСТЬ ПАЦІЄНТА - ЙОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД НАШОЇ РОБОТИ!»
 

«ВДЯЧНІСТЬ ПАЦІЄНТА - ЙОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД НАШОЇ РОБОТИ!»



В цьому переконаний колектив центру мікрохірургії ока ОКЛ імені О.Ф.Гербачевського. «Коли ми бачимо, що у наших пацієнтів гарні враження від перебування, лікування в центрі (адже у нас зроблений чудовий ремонт, затишок у палатах), коли читаємо в книзі відгуків або чуємо від них слова подяки - це приємно!» - говорять вони.

Тут впевнені, що оця вдячність пацієнтів - вона дуже важлива. Адже, коли бачиш гарний результат своєї ро­боти - відчуваєш, що зроблено все, що можна, й завдяки твоїй допомозі лю­дина пішла додому щасливою від того, що заспокоївся запальний процес чи покращився стан ока після отриманої травми, чи пацієнт знову отримав мож­ливість бачити світ.

А чим іще може похвалитись центр? Обладнанням, колективом, методами обстеження та лікування. Щодня ко­жен із лікарів, середнього, молодшого медперсоналу здійснює маленький по­двиг - дарує людям можливість бачити, повертає їм світло цього світу й радість життя.

- Робота центру складається з полі­клінічної діяльності та діяльності самого відділення - тобто центру мікрохірургії      ока, - розповідає завідуюча Ганна Во­лодимирівна Борщівська. - В роботі стаціонару не відстаємо від столичних, приватних клінік: при судинних пато-логіях здійснюємо введення препарата всередину ока, проводимо й планові хірургічні втручання при катарактах, глаукомі, травмах, косоокості.

А все діагностичне обстеження від­бувається в поліклініці - тому що туди найбільше все-таки людей звертається. Тож порівняно нещодавно для обсте­ження хворих у поліклініці для центру був закуплений новий апарат - оптичний когерентний томограф із функцієюфлюоресцентної ангіографії. За його допомогою  досліджуються судини очного дна та за певною програмою здійснюються відповідні фотознімки. Це в першу чергу використо­вується для обстеження хворих із судинною па­тологією - тобто людей із цукровим діабетом, гіпер­тонічною хворобою, тром­бозами судин. Відтак має­мо можливість встановити точний діагноз та - відпо­відно - визначитись із по­дальшою тактикою ліку­вання цих пацієнтів.

Загалом же хочу на­голосити, що ми в достат- | ній кількості забезпечені обладнанням: маємо апарати для діа­гностування пацієнтів із глаукомою (на яких працює лікар-глаукоматолог), зо­крема - проведення безконтактного вимірювання очного тиску (якщо паці­єнт має алергію й очний тиск не можна виміряти контактним методом). Також проводимо визначення рефракції у па­цієнтів, поля зору з чутливістю сітківки. Здійснюємо оптичну когерентну томо­графію - дослідження кута переднього відрізка ока, заднього відрізка диска, макули.

У відділенні, крім того, активно діє апаратура для хірургічного лікування: лазер для переднього відрізка, апа­ратура для УЗД ока та апарат для УЗ видалення катаракти. До речі, все об­ладнання у нас нове, з 2011 року - ста­раємось, тому що ми все ж таки облас­ний центр - хочеться не поступатись у лікуванні пацієнтів, тому що не у всіх є можливість звернутись у приватну клі­ніку. Й хочеться, щоб усе-таки люди, які не мають коштів, обстежувались тут, адже обстеження у нас безкоштовне.

- Багато хворих звертаються до центру?

- На жаль, доводиться констатува­ти, що останнім часом кількість випад­ків патологій збільшилась. Щоправда, сказати, що центр перевантажений - не можна, проте причина цього пов'язана з фінансовою ситуацією хворих - вар­тість ліків збільшилась, відтак і з від­віданням лікувального закладу, й із самим лікуванням вони зволікають, як мовиться, до останнього. Тому відрад­но, що частина пацієнтів - ті, хто пе­ребуває в благодійній організації «Лі­карняна каса Житомирської області» - забезпечується медикаментами за її рахунок. Як практичний лікар, скажу, що з такими хворими працювати наба­гато легше, адже «Лікарняна каса» на­дає необхідні ліки, витратний матеріал для лікування всіх запальних процесів, проведення антибіотикотерапії, при по­требі інших препаратів. Тобто на кожну патологію є свій протокол лікування -згідно з ним «Лікарняна каса» й забез­печує повністю наших пацієнтів.

- Ви сказали, що перенавантаження хворими немиє...

- Такого, як колись, дійсно, не від­значається. Одна з причин того, що хворі не надто поспішають - фінансова проблема. И тому вони приходять до нас уже з захворюванням у запуще­ному стані. Це стосується й глауком, і запальних процесів. Тобто, чекаючи до останнього, звертаються вже з тяжки­ми випадками. На жаль, часто перева­жає наш український менталітет - мов­ляв, може, саме минеться. А бувають такі запалення, такі патології, які самі не проходять - лише поглиблюються й значно погіршують стан.

Отож протягом минулого року у нас пролікувались із різною патологі­єю 2101 пацієнт, із них прооперовані -1956. Звертаються до нас на дообсте-ження й учасники АТО (вони лікуються в госпіталі) - ми все-таки більше забез­печені діагностичною апаратурою.

- А чи могли б Ви похвалитись колективом центру?

- До нього входять троє лікарів, котрі приймають пацієнтів у поліклініці, й десятеро - в стаціонарі. Всі молоді, цікавляться новинками спеціальності, гарно ставляться до пацієнтів, старан­но виконують свої обов'язки й прогре­сують - їздять на курси, навчаються, не зупиняються на досягнутому.

Знаєте, якщо відверто, хочеться більше приносити задоволення людям -щоб вони могли комфортно себе почу­вати в суспільстві. Це дуже добре видно по пацієнтах із катарактою - людина приходить незрячою, й коли ти дару­єш їй зір, то вона щаслива. Гірше при глаукомі - на жаль, при цьому захво­рюванні зір не відновлюється, це про­гресуюча хвороба й багатьох пацієнтів призводить до сліпоти - ми людині про­сто даємо можливість покращити життя (тому й закликаємо приходити не на та­кій стадії, коли хвороба вже запущена, а на ранніх її стадіях, коли ще можна допомогти й зберегти той зір, який є).

- Відзначити ж когось із колек­тиву хотіли б? Чийсь досвід, умін­ня, старання?

- В кожного свій досвід, всі ста­ранні в роботі. Тож когось виділити я не можу, адже ми працюємо на одно­му рівні. Лікарі стаціонару Леонід Мечиславович Рудзінський, Світлана Пе­трівна Опанасюк, Ірина Валентинівна Галінська, Ірина Степанівна Сивко, Оксана Василівна Когут, Андрій Ле­онідович Рудзінський, Кхаліл Аднан, Олена Володимирівна Молодецька та лікарі поліклініки нашої служби Сергій Андрійович Вознюк, Оксана Василів­на Гаврилюк, Ірина Василівна Пешко - кожному з них я хочу подякувати за прекрасну роботу.

Злагоджено працює у нас середній та молодший медичний персонал, гар­но виконує свою роботу, стараються, терпляче та з розумінням ставляться до наших пацієнтів (адже вони переважно похилого віку). Тож дівчата наші мо­лодці - ними вміло керує старша медсе­стра Юлія Миколаївна Лєпєндіна.

А от Ви відзначили, що у нас дуже гарно й затишно у відділенні - це, звісно, заслуга ще й молодшого медичногоперсоналу, який у «тонусі» завжди тримає наша сестра-господиня Валентина Анатоліївна Гусар. Тож ми вдячні їм за чистоту та лад у відділенні - нашим па­цієнтам приємно перебувати тут.

Приємно констатувати, що фахівці обласного центру мікрохірургії ока ма­ють високий рівень професійних знань, умінь. Тож вони допомагають спеці­алістам районних лікувально-профі­лактичних закладів підвищувати свою кваліфікацію. Так, у нас протягом року щоквартально відбуваються засідання товариства офтальмологів - розгля­даємо цікаві теми, обговорюємо нову інформацію, запрошуємо на науково-практичні конференції доповідачів із інших областей.

- Чого Ви побажаєте собі, ко­лективу, пацієнтам?

- Час зараз дуже важкий - емоцій­но, психологічно. Адже багато наших рідних, близьких, друзів, колег перебу­вають у зоні АТО. Тому дуже хочеться стабільності, позитиву, здоров'я - звіс­но - тому що воно зараз дуже дороге. Щоб наш центр ще більше вдоскона­лювався, аби додавалось можливостей надавати людям допомогу. Й насампе­ред - миру всім!